Translate

Wednesday, May 5, 2010

කුඩා දරුවන්ගෙ නිර්මාණ අගෙයි

කුඩා අවධිය ජිවිතයේ වැදගත්ම කාලපරිච්ෙච්දයක්. මෙ අවධියෙ ලබාගන්නා දැනුම ජිවිතය ඉදිරියට ගෙන යැමට ඉවහල් වෙනව.කුඩා ලමයින් තුල අැති නිර්මානාත්මක හැකියාවද ඉහල මට්ටමක පවතිනව.නුතන අධ්‍යපන ක්‍රමය තුලින්ද සිදුවන්නෙ ලමයාෙග හැකියාවන් හදුනාගෙන ,ඒවා වැඩිදියුණු කිරිමෙ ක්‍රමවෙදයක් මගින් දැනුම ලබාදිමයි.
  පළමුවසරට අැතුලත් විමට පෙර ලමයා යම්කිසි ප්‍රමාණයක දැනුමක්,පෙර පාසල මගින් ලබාගනි.ඒහිදි සෞන්දර්යාත්මක විෂයයන් පිලිබද අවබෝධයක් ලැෙබ්.
පලමුවසරදි ගුරුවරයා ලමයාව අවබෝධ කරගනි. ඔවුන්ගෙ නිර්මාණාත්මක හැකියාවන් වඩා වර්ධනය කර ගැනිමට හැකි අයුරින්  පළමු ෙශ්‍රණිය විෂයමාලාව සැකසි අැත .මෙහිදි ගුරුවරයාට සිදුවන්නෙ ලමයා කැමති දේවල් මගින් අධ්‍යපනය ලබාදිමයි. ෙම් සදහා චිත්‍ර ,අත්කම්,ක්‍රීඩා අාදිය ඉවහල් කරගනි.
අඔ කොල තුනක් උපයෝගිකර ගෙන කුරුල්ලෙක් ද.දොඩමි කොල මගින් ඉබ්බෙක්ද නිර්මාණය කර තිබෙ.
  දොඩම් කොල මගින් කුකුළු පැටවෙක් හදා අැත. ඒහිදි කද කොටසට ඒවැනි හැඩයක් අැති කොලයක් තෝරාගෙන අැත.පුංචි දරුවන්ගෙ මෙම නිර්මාණ වැඩිහිටි අපටද රස විදිමට හැකිවිම සතුටකි.අපගෙ දුව පුතාද මෙවැනි දෙයක් කලවිට දෙමව්පියන් වශයෙන් අපද මහත් සතුටක් ලබයි.
                  පන්ති කාමරය කලාගාරයක් වගෙයි.හැමතැනම අැද අැතිචිත්‍ර, නිර්මාණාත්මක දේවල් වලින් පිරි පවති. ටිචර්ට ලමයි ගොඩක් අාදරෙයි. ටිචර් නැති දවසට ඒක්කෙනෙක් දෙන්නෙක් අඩනව. වසර අවසානයෙ , ෙදවන ෙශ්‍ර්ණියට සමත්වෙලා යන විට කුඩා දරුුවන් තමන්ගෙ හැගිම් ප්‍රකාශ කරන්නෙ ටිචර්ට ලියන ලිපියකින් .ලිපිය පුරාම ටිචර්ට තිබුන සෙනෙහස සටහන් වෙලාතියෙනව. සමහර විට පන්තියෙන් වෙන්වි යාම ගුරුතුමියගෙ දැසටද කදුළු පිරෙන්නක්. ඒ වගෙම සතුටක් ද විය හැකියි.තමා මෙ සියලුම දරුවන්ට මව විමට හැකිවිමයි.

No comments: