Translate

Wednesday, February 24, 2010

ස්තුතියි

අද පාසල් ගියේ නැහ. අනතුරක්වෙලා. ඒහෙම වුනු ඒකත් ෙහාදයි කියලදැන් හිතෙනව. ඒ ෙමාකද මට අද පුංචි යාලුවෙක් මුණගැහුන .වයසින් පුංචි වුනත් දැනුමෙන් නම් මට වඩා ඉදිරිෙයන්.ඒයාගෙන් ඉගෙනගත්පාඩම අනුව තමා මෙය ටයිප් කරන්ෙනත් .ඒ පුංචි යාලුව මට සහයෝගය ඉදිරියටත් ලබා දෙයිකියල හිතෙනව.බ්ෙලාග් කියවන ෙකාට මටත් හිතුන අනේ මටත් මෙහෙම ලියන්න අැත්නම් කියල.අපිට පාසලේ ඒව උගන්වන්නෙ නැහනෙ.පන්තියකට යන්නත් ලැජ්ජාවකුත් තියෙනව.අැයි කිසිම දෙයක් දන්නෙ නැහැනෙ.ෙගදරට ගෙනාව ෙකාම්පියුටරයක් ෙපාත් ටිකකුත් සල්ලි දිල ගත්ත.අන්තර්ජාලයත් ලබාගත්ත.අතරමන්වෙවි වැටි වැටි ෙම්තාක් දුරට ඉගෙනගත්ත. ඊට පස්සෙ සිංහල බ්ෙලාග් කියවනය හරහා ගොඩක් දේවල් ඉගෙනගත්ත.ඒත් තාම පුංචිම පුංචියි.සිංහල බ්ෙලාග් කියවනයේ පුතාලගෙ පිහිෙටන් තවදුරටත් ඉගෙන ගන්නයි බලාෙපාරොත්තුව.අපි වගේ වැඩිහිටි අයට මම කියන්නේෙම් දැනුම ලබාගන්න.දරුවන් අපට ඉදිරියෙන් සිටිනව.ඒය සතුටක්.අෙප් ළමාකාලයෙ අපට ෙනාලැබුන ෙම් ෙද්වල් දරුවන්ට ලැබිම ෙකාතරම් වාසනාවක්ද?ඒය නිසි ෙලස මෙෙහයවන්න නම් අපත් දැන සිටිය යුතුයි.
                      මගේ බ්ෙලාග් ඒක පලෝ කරන හතර ෙදනෙක් ඉන්නව.ඒ දරුවන්ටත් ස්තුති කරන් න ඒය කොහොමද කරන්නෙ කියල මම දන්නෙ නැහ.කවුරු හරි කියල දෙනව නම්............. කමෙන්ට්  ගැන මම බලකරන්නෙ නැහ . ඒය නැතිවුනත් ලියන්න මම කැමතියි . මම හරි කියවනවනෙ නේද.. මම දන්න විදිහට හැදු මගෙ බ්ලොග් ඒක තව ෙවනස් කරගත යුතුයමක් අැත්නම් කියලා දෙන්න. දිලංක මාධව පුතා කි ලෙස වර්ඩ් වරිපිෙක්ෂන් ෙවනස් කරගත්ත .අැත්ෙතන්ම මම දැනගෙන හිටියෙ නැහ ඒම අපහසුතාවය ගැන. ෙම් කිසිම ෙදයක් ගැන දැනිමක් මට නැහ.මා ඉගෙනගත් සැම දේ ගැනම ඔබලාට ස්තුති කරගන්න මෙය අවස්ථාවක් කර ගන්නව.

1 comment:

Anonymous said...

අයියෝ,,, පුළුවන් විදියට ලියන්නකෝ..
ටික කලක් යනකොට අල්ලා ගන්න පුළුවනි..
අපි දිගටම බලනවා..
all the best!!